Jak získat a udržet bohatství?

18.08.2021

Jak získám bohatství? Jak mít, po čem toužím? Jak si splním své sny? A jak si bohatství udržím?
Složitá otázka s jednoduchou odpovědí. A s jednoduchou cestou..


Prvně si odpověz:

Co je to bohatství?

Jsou bohatství peníze?

Ne.

Peníze mám a mají je všichni, které znám, jsem zabezpečená. Ale bohatá se necítím, stále mně něco chybí. Ale nedovedu definovat, co přesně.

Když se mluví o bohatství, většina lidí tím myslí peníze.

A ano, peníze jsou důležité, ale skutečné bohatství mně nepřinesly. Naopak. Mám více starostí, než jsem domyslela..

Photo by Rose Rosé
Photo by Rose Rosé


A těch chyb, kterých jsem se dopustila na druhých, abych peníze získala..
Snad mi někdy prominou a odpustí..

Je bohatství majetek?

Ne.

🔥 inzerce..
Vybíráme pulzační vibrátory a vibrátory pro páry z nabídky intimních pomůcekVybíráme pulzační vibrátory a vibrátory pro páry z nabídky intimních pomůcek

Mám dům, mám auto, užívám si dovolených, kdy chci. Ale stále, jako bych cítila, že v mém domě něco chybí. Stále, jako bych cítila, že mé auto stárne se mnou. Stále, jako bych cítila, že všechny mé trable jezdí se mnou na každou dovolenou.

A stále nedovedu pojmenovat příčinu, proč se takto cítím.

Přesto, všichni kolem se tváří, že dům, auto, dovolená, představuje bohatství.

A ano, majetek je přitom pro můj rozvoj, pro moji práci a odpočinek důležitý. Ale bohatá se stále necítím. Naopak, majetek mně přidělává více starostí a práce, než jsem pomyslela..

Photo by Rose Rosé
Photo by Rose Rosé

A těch hádek, stresů a vypětí, co mě to stálo, abych měla, co jsem chtěla mít, a udržela si nabyté..

Snad jednou tenhle kolotoč ustane..


"Peníze jsou jedinou entitou na tomto světě, která mění energii na hmotné a nehmotné úrovni v závislosti na tom, kdo je drží a aniž by to měnilo jejich charakter nebo snižovalo či zvyšovalo jejich hodnotu."

(Rose Rosé)


Je bohatství moc?

Ne.


Photo by Rose Rosé
Photo by Rose Rosé

Mám kolem sebe přátele, děti, partnera, zaměstnance, kolegy i podřízené. Ale každý si stejně dělá, co chce. Mít je pod kontrolou nebo je přimět, aby mně byli po vůli, něco udělali pro společné blaho, pro společné cíle, mě stojí mnoho úsilí a sil. A stále nikdo z nich není se mnou. Stále, jako by nikdo z nich nevnímal, co po nich chci, co po nich žádám, co pro ně dělám.

A stále nedovedu pochopit, proč se tak chovají, proč jednají jinak.

Přičemž všichni uznávají a pokyvují, že dělám dobře, že takto mám k druhým lidem přistupovat, že takhle s druhými lidmi mám jednat.

A ano, jsem si vědoma, že jeden druhého potřebujeme a že jsme tady jeden pro druhého a že jedině takto můžeme růst a mít, co chceme, co potřebujeme. Ale přesto se stále necítím bohatá a oceněná, a naopak se stále cítím chudší a chudší a bezmocná..

A toho napětí, dusna, křiku a tvrdosti a manipulací a křivd a všeho možného, co jsem musela zažít, poznat a udělat..
A nyní jsem sama poznala, že cesta z pekla vede cestou ještě pekelnější..

Protože svědomí člověka je všudypřítomné. Protože svoboda člověka je všudepřítomná.

Co je tedy bohatství? Jak ho získám?


Odpověď je jednoduchá a prostá. Bohatství je opak toho, co děláš.

A cesta k bohatství je opět jednoduchá. Cesta k bohatství je v rovnováze a o rovnováze.

Ač se ti to nezdá, skutečné bohatství stojí na hmotné a nehmotné rovnováze.

Skutečné hmotné bohatství chodí stále s tebou. Nelze ti ho vzít, odebrat, zcizit. Stejně tak bohatství nezískáš na úkor druhého, šibalstvím, nekalostí nebo zcizením.

Pokud k tobě skutečné bohatství patří, život vždycky zařídí, aby ti bylo navráceno. I kdyby se proti tobě spikly všichni démoni světa.

Pokud máš být bohatá, skutečně bohatá, život tě cestou ke skutečnému bohatství a rovnováze povede a zavede. Tedy, pokud se proti tobě nespikly tvoji vlastní démoni ve tvé vlastní hlavě.

Ptáš se:

Jak mě tedy život zavede ke skutečnému bohatství a rovnováze?


Třeba tak, že zvedneš prostředníček. Tam, kde máš.

Třeba tak, že ukážeš svůj jazyk. Tam, kde máš.

Třeba tak, že dáš úsměv. Tam, kde máš.

Třeba tak, že obejmeš. Tam, kde máš.

Třeba tak, že přijdeš. Tam, kde máš.

Třeba tak, že se osvobodíš. Tam, kde máš.

Třeba tak, že dáš. Tam, kde máš.

A třeba i tak, že bereš. Tam, kde máš.


A víš. A víš, co. A víš, proč.

A víš, kde je ta správná hranice, správné místo. Tvoje i druhých.


Photo by Rose Rosé
Photo by Rose Rosé

Protože, všichni se rodíme bohatí. Protože všichni jdeme k opravdovému bohatství stejnou cestou. Protože skutečné bohatství je neměřitelné. Skutečné bohatství je energie. Skutečné bohatství je vědění a vědomí. Skutečné bohatství je tvůj čirý postoj. A že jsi opravdového bohatství dosáhla, poznáš podle svého úsměvu. Je totiž jiný. Cítíš ho. Cítíš svůj úsměv po celém těle. A víš..

Tak už víš, kde se ukrývá tvé bohatství a kudy k němu vede cesta?

Propojením našich energií aktivujeme propojení srdce, rozumu a mysli. Pro naše činnosti tak nalezneme nové tvůrčí směry, které nás přibližují naplnění našich snů a získání toho, po čem toužíme.

Proto měj své ❤️ zdravé a na správném místě. Zvýšíš tím svoje vnímání a svoji citlivost vůči sobě, vůči druhým lidem i k příležitostem života. Získáš tak rovnováhu potřebnou k dosažení a udržení svého bohatství a vlivu.


U Seznámení s tantrou je samozřejmostí, že našim klientkám přidanou hodnotou poskytujeme vhledy do různorodých otázek života a životního směřování, aby zvýšily svoji hodnotu a hodnotu svého života.

Využij příležitosti a kontaktuj nás..

🔥 inzerce..
Od menstruačních kalíšků a menstruačních potřeb přes dámskou přírodní kosmetikuOd menstruačních kalíšků a menstruačních potřeb přes dámskou přírodní kosmetiku
© 2019-2023 SEZNÁMENÍ S TANTROU | Kontakt: +420 739 878 389 aa.rose@seznam.cz |
Vytvořeno službou Webnode Cookies