Odvaha je mi vlastní. Proto mně život dovolí nádherné prožitky.

15.08.2020

Byla jsem nezkušená. Asi jako každá z žen. Logické. Svět se mění, a to, před co byli stavěni rodiče, pozbylo platnosti a před nás byly postaveny jiné životní výzvy. Říká se tomu vývoj a ten utváří naši osobnost i na základě zpracování zkušeností.

Než jsem ale zjistila, co vlastně od života chci, paradoxně můj život přede mnou utekl.

Věci, a ani prožitky, bez ohledu jestli byly hezké nebo špatné, ale nejde vrátit. Mohu si je ale nyní prožít jinak. Vědomě. A to mi stačí, abych zaplnila své mezery, naplnila své poháry.









Už vím, že pokud ke mně přijde příležitost, nevrhám se do ní bezhlavě jako v mládí. Vychutnávám si své příležitosti doušky, po kapkách, v esenci mně vlastní. Nezatracuji je a nenechávám si je proklouznout mezi prsty. Naslouchám ozvěnám a s péčí mně vlastní vkládám do své příležitosti energii, aby rozdmýchaný ohýnek v pravý čas zažehl můj žár a rozpálil mé sny v nádhernou vzpomínku, kterou si mohu zopakovat, dokud mi život bude přát.

Vím, že život je proměnlivý a vím, že stále mohu objevovat svůj vnitřní svět, své vnitřní možnosti, které mé tělo nabízí.

Vím, že mé tělo nabízí prožitky, o kterých jsem si bláhově myslela, že jsem je již zažila.

Ale až nyní jsem si uvědomila, že cesta za prožitky mých snů vede skrze poznání, že existují lidé, kteří mě k naplnění mých snů mohou dovést.

A až uvědoměním, že dary druhých jsou přístupné jenom, když pochopím jejich náznaky v křižovatkách názorů, jsem došla do světa dosud nepoznané mé vlastní snové krajiny.

A v tento okamžik se můj život naplnil.


Seznámení s tantrou mně v tomto směru hodně pomohlo.



Psáno vnitřní ženou
..pro ženy



© 2019-2023 SEZNÁMENÍ S TANTROU | Kontakt: +420 739 878 389 aa.rose@seznam.cz |
Vytvořeno službou Webnode Cookies